Du er gjest nr:

torsdag 26. mai 2011

Åssen har jeg klart det?

Jeg har det fantastiske abonementet OneCall. Den pakka med 500 SMS, 500 MMS, 500 ringeminutter og 500 MB datasak i måneden for kr. 199 i måneden.
Tidligere idag fikk jeg en melding fra dem om at jeg nå har brukt om alle mine 500 MB. Åssen har jeg fått til det?? Jeg trodde det var umulig å bruke opp dem!
Veel, jeg er jo en del innom facebook, bloggene mine, android-market'en og litt nyhetslesning opptil flere ganger om dagen..
Jeg må si det er veldig bra gjort :-P
Nå må jeg vente helt til 1. juni før jeg får mye MB :-( Åssen skal jeg overleve??
Men alt det andre klarer jeg ikke å bruke opp da. Jeg ringer jo ganske lite, og sender sånn passe antall meldinger. Og MMS sender jeg max 3-4 av i måneden :-P
Men jeg liker OneCall =)

1 kommentar: