Du er gjest nr:

mandag 29. august 2011

Min mandag

I hele natt og i hele dag har det bøtta ned! Vi holdt oss inne i barnehagen idag, og det er jeg glad for. Jeg har ikke så mye imot regnet at jeg ikke kan gå ut i det, men jeg oppdaget her om dagen at regnbuksa mi ikke er helt tett. Fant ut det da jeg satte meg på en våt benk :-/

Myyye vann!
Tok bildet på vei hjem fra jobben, jeg trodde ikke det skulle være så dypt!

Under vannet går det en vei...
 

 Etter jobb dro jeg og Martin på kino for å se Hodejegerne med Aksel Hennie i hovedrollen. En knallbra film! Så lettskremt som jeg er, skvatt jeg selvfølgelig endel. Filmen anbefales!!
Vi fikk også testet ut Symra kino. Det er snart et år siden den åpnet, men først nå vi har sett film der. Gjett om det var deilig å ha en kino i nærheten. Vi trenger ikke dra ned til byn, noe som gjør det mye lettere å gå på kino uten å måtte planlegge flere timer før.

Jeg har selvfølgelig også sett premieren av Big Brother... Kommer nok til å se en episode sånn nå og da :-P

3 kommentarer:

  1. Big Brother er bare knall rått :D

    SvarSlett
  2. Sv; Tusen takk snuppa!

    Tv'n er en god venn den. Trofast og gjør stort sett som du vil :P

    Høres ut som om jeg bør glede meg til å se hodejegerne? :)

    SvarSlett
  3. Har også sett hodejegerne, satt med hjerte i halsen store deler av filmen. Enig veldig bra!

    SvarSlett