Du er gjest nr:

torsdag 5. juli 2012

Salg, det liker vi!!

På tirsdag var det salg på Moods of Norway-butikkene for alle som er medlemmer av Moods of Norway Universe. Nesten alle sommervarer for satt ned til 50%, så jeg måtte jo ta turen dit selv.
Her er det jeg kom hjem med:
Et gigantisk strandhåndkle kr. 499 (ikke på salg)
Bikini kr. 299

Denne fulgte med bikinien

Sminkepung kr. 299 (Denne har jeg ønsket meg leeenge)


En stilg genser kr. 449
Jeg synes Moods of Norway har endel stilige klær, bare synd mye av det er så sinnsykt dyrt. Klær jeg kjøper der, har null adgang på jobb! Ønsker ikke malingsflekker og kaviarlukt på dem :-P

I morgen er det siste arbeidsdag før 3 ukers ferie. HURRA!!!

1 kommentar:

  1. Så utrolig mye kult du har kjøpt :)
    Skjønner godt at de klærne der ikke skal brukes på jobb :P

    SvarSlett