Du er gjest nr:

fredag 15. juni 2012

Hotell er nå i boks

For noen dager siden fikk vi endelig somlet oss til å bestille rom i Paris. Det har tatt litt tid fordi det har vært så mange hoteller å velge mellom, men vi fikk endelig bestemt oss =)


Hotellet heter Emeraude Hotel Louvre Montana og ligger omtrent midt i Paris i nærheten av Louvre og Paris Opera. Det er heller ikke langt til Champs Elysees, og det liker vi :-D
Hotellet har fått mange positive tilbakemeldinger på Hotels.com og det lover bra.


Bilder av hotellet:
Framsiden
Bildene har jeg lånt fra Hotels.com sine sider :-)

På mandag er det faktisk ikke mer enn 3 uker til vi reiser! Gjett om jeg gleder meg!
Jeg har aldri vært i Paris før, så tar gjerne imot tips om steder, ting og butikker jeg bør se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar