Du er gjest nr:

lørdag 16. juni 2012

Natta =)


Denne fredagen har igrunn vært ganske kjedelig! Siden i går har jeg vært skikkelig forkjøla. Tett i huet og i nesa. Kjeven har også gjort litt vondt, så det var ikke mulig å dra på jobben. Skikkelig kjipt egentlig, for synes jeg har vært borte derifra nok nå :-P
Formen er heldigvis mye bedre nå.
Men for at formen skal bli enda bedre, tar jeg meg nå en Lemsip.
Dette er noe veldig effektivt som dessverre ikke selges i Norge. Typisk norske regler! Alt som fungerer, nekter vi. Logisk.. Lurer på om man kun får kjøpt det i England.
Det smaker helt jævlig da! Så bruker både masse sukker og honning i for å klare å få det ned!
Har jeg ikke en søt kopp?

I morgen skal jeg først på fotoshoot med Marte. Vi gleder oss :-D Har tilogmed antrekkene klare. 
Foroshoot'en er på Model Day Studio her i Oslo, og hele opplegget er gratis. Man blir stylet, sminket og fatografert gratis, og det eneste man betaler for er bildene du eventuelt vil ha, men det er ingen kjøpeplikt. Genialt opplegg! Jeg er ikke så komfertabel forran kamera, så er spent på hvordan dette skal gå. 

** Natta =) **


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar