Du er gjest nr:

tirsdag 13. november 2012

Nå skal det trenes!

Rett før påsken meldte jeg meg ut av treningssenteret Elixia. Jeg var rett og slett lei av å betale masse penger for noe jeg ikke brukte. Bestemte meg heller for å melde meg inn på et senter som koster halvparten av Elixia - Evo.
Det skulle egentlig gjøres før sommeren, men det ble aldri noe av.
Nå har jeg endelig fått meldt meg inn, og gleder meg til å sette igang med trening! Det er ikke lenge til jeg skal på ferie, så er vel på tide at jeg setter igang :-P
Jeg skulle egentlig begynne med trening etter høstferien, men pga langvarig forkjølelse og lungebetennelse, har det blitt utsatt. Men til helgen tenkte jeg å trene litt :-) Jeg har jo tilogmed kjøpt meg nye rosa Reebook sko. Gleder meg til å teste dem ut!


Gleder meg virkelig til å starte treningen. Har ikke trent på maaange måneder!

Glem ikke å følge meg på Instagram: jannicke87

1 kommentar:

  1. Det må jeg si :)
    Du er kjempe flink altså :)
    Lykke til med treningen :D

    SvarSlett