Du er gjest nr:

torsdag 1. november 2012

Shopping fra Kiel

Det ble selvfølgelig litt shopping da jeg var i Kiel. Noen av innkjøpene er allerede blitt tatt i bruk ;-)
Jeg er jammen glad jeg fikk lånt med meg en større koffert, for ellers hadde jeg ikke hatt plass til halvparten av det jeg kjøpte.
Støvletter - Deicmann

Veske - C&A

Sjokoladefandant sett

Nora Norway smykke - Taxfree Color Magic

Fleecegenser

Topp - C&A

Genser - C&A

T-skirt - New Yorker

Kortarmet genser - New Yorker
Votter - Taxfree Color Fantasy

Ølglass - Kieler Brauerei
Det ble også kjøpt litt gaver iløpet av turen, men kan dessverre ikke vise fram det.

--Hva synes dere om innkjøpene mine?--

2 kommentarer:

  1. Der var det jo masse flott :-) Fine gensere!! Stilige støvletter :-)
    Godt dere fikk mye ut av turen

    Klem mamma

    SvarSlett
  2. Så fine innkjøp. Liker godt den lilla genseren :-)

    SvarSlett