Du er gjest nr:

søndag 20. oktober 2013

Kjøpt meg nye sko!

Idag har jeg vært en liten tur i by'n med Marte og Tina. Det var kjempekoselig, helt til jeg ble dårlig og måtte dra hjem. 
Vi titta litt i butikker, var blant annet innom Moods of Norway. Først fant jeg ingenting jeg likte. Plutselig fikk jeg øye på et par fine vintersko. De bare stod i hylla og ropte på meg. Disse måtte jeg bare prøve!!! 
Størrelse 39 var litt liten, heldigvis hadde dem størrelse 40 i kjelleren. De 
passet perfekt. Ikke var dem dyre heller. 1000 kr, og siden jeg hadde en tilgodelapp fra jula på kr 700, ble den endelige prisen 300 kr. Sånt liker man! 
Plutselig hadde Jannicke fått seg nye sko!




Gleder meg til å bruke mine nye Moods-sko!

Etter litt titting, ble det lunsj og skravling på Egon.

Jentene mine <3
 Slenger også med et bilde av en kjole jeg prøvde idag:
Vil ha!
Hvordan har deres lørdag vært?

2 kommentarer:

  1. Jeg likte skoene veldig :)
    De hadde fin farge og var veldig kule :)

    SvarSlett
  2. Hei

    Jeg så at du har tatt kjeveoperasjon og det skal jeg også. Jeg så at du fikk vite datoen ca 3 mnd før operasjonen, men hvor lang tid tok det fra du var ferdig med å regulere/flytte på tennene til du fikk vite hvilken dag du skulle opereres?
    fin blogg forresten, selv om du ikke har blogget på en stund.
    Hilsen Eline

    SvarSlett