Du er gjest nr:

mandag 24. juni 2013

Vel framme i Alanya

For noen uker siden kunne dere lese at jeg skulle på ferie til Alanya i Tyrkia. Sent lørdag kveld kom vi fram etter en kjedelig flytur og lang busstur.
Da vi kom fram til hotellet, ble det ikke tid til mye, kun se litt i området og pakke ut av koffertene før vi fant sengene våre.
I går var vi veldig effektive! Først sol og bading ved hotellet, Hamam i sentrum og etter det litt shopping.  Jeg har virkelig fått teken på å prute! Fant meg en bikini som jeg fikk til langt under halvparten. Veldig fornøyd!

Idag har vi vært en tur på stranda. Plutselig kom det masse skyer, så da gikk vi en tur inn til havna.
Nå sitter vi på en bar og venter på å bli kjørt til beach-party. Blir spennende, for dette har jeg aldri vært på før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar