Du er gjest nr:

mandag 17. oktober 2011

15 DAYS

Dag 1. Dine favoritt blogger
Dag 2. Parfymene dine
Dag 3. Et bilde fra en dag du savner
Dag 4. Et bilde du alltid blir glad av å se på
Dag 5. Et sted du vil flytte til eller besøke
Dag 6. Hva har du som bakgrunnsbilde på dataen din?
Dag 7. Bilder fra sommeren
Dag 8. Profilbildet ditt på facebook
Dag 9. Et bilde av deg for 1 år siden
Dag 10. Bilde av den siste venninma du møtte
Dag 11. Et fotografi av deg selv når du var liten
Dag 12. Dine favoritt-filmer
Dag 13. Et bilde av deg selv, ikke tatt av deg
Dag 14. Et TV-program du er avhengig av nå
Dag 15. Noe du gleder deg til, og hvorfor?

Dette har jeg aldri prøvd før, så jeg er spent på om jeg klarer å  ha et nytt innlegg hver dag. Jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste.

Flere bilder fra høstferien kommer veldig, veldig snart ;-)

2 kommentarer:

  1. Dette virket som et morsomt opplegg. Låner denne jeg. ;) Skal følge med jeg og.

    SvarSlett