Du er gjest nr:

tirsdag 25. oktober 2011

Dag 7. Bilder fra sommeren

Jeg har ikke mange bilder fra sommeren. Det var liksom ikke mitt kamera som ble tatt mest bilder med hverken i Praha eller på Rhodos. Men jeg legger ut noe av det jeg har ;-)

RHODOS
Jeg startet ferien med en uke på Rhodos med min gode venninne Marte:

2 trøtte jenter på Gardermoen

Gamlebyen på Rhodos

Mer av Gamlebyen

2 glade jenter på hotellet

Lekkert..?

Utsikt fra hotellet: Bargata

Vårt framtidige hotell.

Marte ser etter kork i vinen

Nesten klart for hjemreise


Venter på bussen. Vil ikke hjem :-(

PRAHA
Jeg var også 4 dager i Praha med lillesøster Natalie:

Natalie tester ut massasjestol 
Museumsbesøk

Torturmuseet

Vi maler det norske flagget

Ble det ikke fint?

Karlsbroen

Karlsbroen

Fisk på akvariet

Krokodille på akvariet

Hard Rock Cafe

Den berømte klokka ved den berømte plassen

Klar for hjemreise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar