Du er gjest nr:

mandag 24. oktober 2011

6 Uker igjen!

Om akkurat 6 uker, altså 5. desember, reiser jeg til Hurgada i Egypt! Ikke alene da, men sammen med Natalie, pappa, kjæresten hans og bestemor! Gjett om jeg gleder meg! Jeg har jo aldri vært utenfor Europa, så det blir nok moro =)
Vi skulle egentlig dit i april som var, men da var det endel bråk der nede, så det ble dessverre avlyst :-( Men nå er vi igjen klare for å reise :-D
Jeg ser virkelig fram til en uke med sol og bading! Håper på at det også blir en båttur og kanskje snorkling.
Jeg gleder meg også til å endelig kunne jevne ut skillet jeg fikk av bikinien da jeg var på Rhodos, pluss det å kunne være solbrun på julaften :-D

HER SKAL VI BO!!

Idag tok vi vaksiner. AU! Mine vaksiner kom på 1500 kr, det er ikke billig å beskytte seg mot sykdommer gitt.  Fikk en sprøyte i hver arm, men merker det veldig i venstre armen. Alle som har tatt stivkrampevaksina vet jo at man blir øm og støl av den. Er spent på hvordan den er i morgen…

--Vært i Egypt før?--

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar