Du er gjest nr:

fredag 9. desember 2011

En liten oppdatering fra varmen

Na er det noen dager siden jetg blogget sist, sa tenkte jeg skulle komme med noen ord idag.

Dagene gar, som dere sikkert skjonner, til soling og litt bading. Det blaser fortsatt kaldt her, men er varmere enn pa tirsdag.
Igar provde jeg snorkling for forste gang. Det var kjempeekkelt med en gang. Det bleliksom helt feil for meg a puste nar hele hodet var under vann, men gikk seg til etterhvert. Fikk ikke sett sa mange fisk, var for narme stranda.
Men i morgen skal vi pa battur, regner da med at vi ser endel flere fisk. Fargefisker :-)

Det a sove lenge kan jeg bare glemme. Her star vi opp 6.30 ca. Det er veeldig viktig a spise frokost tidlig! Selvom den ikke stenger for 11.00. Jaja, far ihvertfall litt ut av dagen.

Snart skal vi spise middag, og den er faktisk veldig bra her.Jerg forventet det samme hver dag, men de forandrer buffeten hver dag, og det liker vi :-)

Noe av det jeg liker best her, er jo selvfolgelig at jeg kan, kun med et gult armband, fa sa mye mat og drikke jeg vil! Bade ol og brus. Liker vi det? 'litt'

Etter middagen na, skal vi en tur til sentrum for a bruke litt penger. Tenkte a se etter vesker og slikt.

Jeg har selvfolgelig tatt endel bilder, og gjett om jeg gleder meg til a legge dem ut her :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar