Du er gjest nr:

onsdag 14. desember 2011

Savner varmen :-(

Må si det var rart å komme hjem til regn og glatte vier når man har badet og solt seg en hel uke nå.
Men det var ikke bare, bare å komme seg hjem. Rett før vi skulle dra fra hotellet på mandag, fikk vi vite at flyet vi skulle hjem men, enda ikke hadde dratt fra Oslo. Hurra! Jaja, vi måtte allikevel dra til flyplassen for å sjekke inn bagasje og slikt.
Var redd for at jeg måtte betalie overvekt på kofferten min, men heldigvis gikk det bra =)
Etter å ha surra rundt på en kjip flyplass fra klokka 14.30 til 20.00 (egyptisk tid) var vi endelig på plass i flyet. Meeen, vi fikk vite at vi måtte mellomlande i Budapest for å bytte ut flypersonatet. Nei, jeg vil bare hjem!!
kl. 23.00 landet vi i Budapest, og jeg var sikker på at det ikke skulle ta mer enn en halvtime å bytte ut folka og fylle drivstoff. Over 1 time tok det føt vi var i lufta igjen!
Og klokka 03.00 landet vi på Oslo lufthavn - 5,5 time for sent! 
Grunnen: Underkjølt regn lagde store forsinkelser for alle som skulle til og fra Gardermoen.

Etter å ha kjørt Natalie hjem, var jeg selv i seng klokka 05.00, og klarte - merkelig nok, å stå opp kl. 07.00 for å dra på jobb. Helt utrolig ettersom jeg ikke som så altfor mye på flyet.

Se hva som møtte meg da jeg kom hjem <3

1 kommentar:

  1. ååååh, så nydelige blomster og kan tro at det var rart å komme hjem ja :)

    SvarSlett