Du er gjest nr:

onsdag 28. desember 2011

Bilder fra Egypt! båtturen

En av de siste dagene var vi med på en båttur hvor man kunne snorkle fra båten. Forventningene var høye, for dette hadde jeg aldri vært med på før. Det blåste endel, dessverre, så et var ganske kaldt! Men vannet var varmt ;-)

Klar for båttur

Natalie sitter klar med kameraet - som vanlig

Nettopp kjørt fra land

smiiiil


Jeg, pappa og bestemor

Jeg og Natalie tar bilder av hverandre                                   

Pappa i kroken                               

Natalie klar for å hoppe uti

Natalie først
Litt skeptisk...

Deilig vann!
Jeg ser på fisk i alle farger!!
                            

Natalie syntes det var kaldt!

Denne mannen, som jobbet på båten, tok meg og Lise laaangt vekk fra båten for å se stilige fisker, korallrev, og mye annet facinerende.
Men det er ikke bare,bare når snorkelen begynner å ta inn vann...
Det var seriøst mye vind på stranda!


Natalie og pappa

SE! Han bader!!!
Som dere ser, så var det en veldig fin tur, tross all vinden. Jeg snorklet for første gang, og det var seriøst sinnsykt moro!! Jeg så fisker i alle farger, svømte rett over korallrev, så sjeldne fisker og alt mulig! Dette skal jeg gjøre flere ganger!
Vi fikk dessverre ikke sett delfiner, men kommer vel flere sjanser =)

Det ble også tatt bilder med undervannskamera, men blir ikke fremkalt før det er brukt opp. Er jo ikke mye man er under vann på denne tiden av året :-P

6 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder, vil snorkle jeg å :P

    sv: Åhh, det hørtes kos ut! :) Nam nam :)

    SvarSlett
  2. Den er der den, men kom ikke med på bildet :P

    Tenkte på deg med en gang leverpostei'en kom på bordet :P

    SvarSlett
  3. Kult!!! Gleder meg til neste gang !!!

    SvarSlett
  4. Det så veldig deilig ut, men jeg er redd for hai, så jeg hadde så vidt satt tærne ut i vannet :P he he

    SvarSlett
  5. Fine bilder :) Egypt ser fantastisk ut. Jeg skal dit til sommeren :)

    SvarSlett
  6. åååh, ennå flere fine bilder :)
    Kunne virkelig tenkt meg å reise dit jeg :D
    Snorkling hørtes bare sååå gøy ut og ikke minst opplevelsesrikt :D

    SvarSlett