Du er gjest nr:

torsdag 23. mai 2013

Dagens trening.

Yaaaay! Jeg kom meg endelig bort på Evo! Treningsveska ble pakket før jeg la meg i gårkveld.
Da jeg stod opp kl 05.30 idag, fristet det ike veldig med trening etter jobb, men mest fordi jeg var trøtt.
Rett etter jobb, tok jeg bussen ned til Evo. Ikke lenger trøtt, og med masse energi!
Planen var å sykle i 10 minutter, men det ble 20 minutter. På et levt nivå vel og merke, men må tenke litt på ankelen. Den er jo fortsatt ganske tom for muskler.
Ferdig-syklet
Etter syklingen prøvde jeg meg på styrke, men det ville ikke kroppen være med på idag. Ble litt magetrening da på et apparat jeg ikke vet hva heter. Godt fornøyd med det.

Deretter prøvde jeg meg på step-maskin. Dette gikk overraskende bra. 15 Minutter her var alt jeg orket. Eller kunne nok orket litt lenger, men har ikke lyst til å være altfor sliten i morgen.
Morgendagen blir helt treningsfri, så får jeg se hva jeg får til på lørdag.

Så ut som en sprengt tomat da jeg var ferdig!

Da jeg var i Sverige for noen uker siden, kjøpte jeg meg nye treningssko. Adidas.
Det  var første gang jeg prøvde dem idag, og tror jeg er fornøyd :-)

På vei hjem ble det er tur innom butikken for å kjøpe sjokolade. FY MEG! Men den var god!!
Noen som har forslag til Etter-Trening-Mat?

1 kommentar:

  1. Så bra at du endelig fikk trent! Er utrolig deilig den følelsen man får etter å ha trent:)
    Jeg spiser cottage cheese med eple og kanel etter trening. Det er så digg. Varierer litt med hva jeg har oppi da, er alt fra blåbær, bringebær, banan til rips... Men kanelen er der fast... Det var utrolig kule sko, du må fortelle hvordan de er, etter at du har brukt de et par ganger.

    SvarSlett