Du er gjest nr:

lørdag 19. november 2011

Shopping, det liker vi :-D

Idag har jeg vært på Strømmen storsenter sammen med Marte. Det var kjempekoselig :-D
Planen var egentlig å få unna litt julegaver, men slik ble det ikke. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gi til folk. Eneste jeg egentlig er ferdig med, er gaven til Martin, må bare få tak i den siste tingen ;-)
Jeg tenkte jeg skulle få unnagjort de fleste gavene før jeg reiser til Egypt, og må si jeg begynner å bli litt sånn småstresset! Det er kun litt over 2 uker igjen! Gjett om jeg gleder meg!
Men over til det innlegget egentlig skulle handle om; ting jeg har shoppet idag:

Julr-løper og jule-håndkle

Ny drikkeflaske og 2 par tykke vamter

Siste Harry Potter-filmen og Golden Eye til XBOX 360
I tillegg en kalendergave til Martin. Kun 7 igjen :-P
Ble også litt ny sminke, men synes ike det var spennende nok til å legge ut bilde av :-P

2 kommentarer:

  1. Den drikkeflasken har jeg ønsket meg til jul! Digger hvordan man kan tygge på tuten mens man drikker.. Jeg regner med at jeg kommer til å ødelegge den ganske fort igrunn, men jeg gleder meg allikevel til å få den.

    SvarSlett
  2. Fine ting! :) Og fin blogg :D

    Kommenter gjerne tilbake!

    SvarSlett