Du er gjest nr:

søndag 6. november 2011

Tapas med jentene mine

På fredag var jeg ute og spiste tapas med Marte og Tina. Det er lenge siden kun oss tre var ute ammen, og jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke gjør det oftere.

Vi bestemte oss for å gå på San Leandro nederst på Grunerløkka, for der har jeg og Marte vært før. Det er stemningen kjempekoselig, og det jobber hyggelige spanjoler der =)

Og som vanlig, når vi jentene er sammen, ble det tatt endel bilder:
Prøvde å ta bilde av meg selv på badet

Marte og Tina på t-banen

Noe av maten vi spiste

Tina =)

Marte og meg


Tina og Marte på TGI Friday´s
Tina og meg på Friday´s

Oss tre på vei hjem etter en super fredag

3 kommentarer:

  1. Så koselig :)
    Ser ut som dere koste dere masse sammen :)

    SvarSlett
  2. Høres ut som dere hadde en koselig kveld. ;)

    SvarSlett
  3. Skrivefeeil :O ammen..

    Veldig fine bilder !!!!!!! Så veldig hyggelig ut !!!

    SvarSlett