Du er gjest nr:

søndag 3. mars 2013

Brukket foten :(

På fredag var jeg ute med jobben. Det var kjempekoselig!
Dessverre ble kvelden avsluttet med en skikkelig fall på isen. Heldigvis ble jeg plukket opp av en taxi som kjørte meg hjem. Hun lurte på om jeg var sikker på at jeg ikke skulle på legevakta istedenfor. Dumme meg ville hjem.
Vel hjemme fikk jeg hjelp av Martin til å bytte til joggebukse og litt snillere sko, før han bar meg ut til bilen.
Til en forandring, var det ingen kø på legevakta. Var kun en forran meg i kø for registrering. Det var natt til lørdag, hvor var alle sammen??
Ble allikevel værende der noen timer. Mått ta røntgen 2 ganger, og fikk smertestillende 2 ganger. Dem fant ut at foten var brukket, noe jeg hadde mistanke om. Klarte jo ikke å stå på foten. Ble da en midlertidig gips og krykker med brodder.
Fikk også resept på pinex forte og sprøyter med blodfortynnende som jeg må sette selv.

På fredag skal jeg på bruddkontroll. Håper da jeg får en litt finere gips. Har lyst på blå eller lilla :-P

1 kommentar: