Du er gjest nr:

lørdag 9. mars 2013

Var på bruddkontroll igår

Såm overskriften sier, var jeg på bruddkontroll på legevakta igår. Var spent på hvordan det skulle gå, for har jo aldr vært på en slik kontroll før. Det ble mye venting. Venting er ikke moro når man ikke har sovet i det hele tatt natten i forveien, og man har kraftige smerter i foten!
Tok røntgen av foten, og bildene viste at bruddet var fint og stabilt. Hadde vært kjipt om det hadde flyttet på seg.
Siden jeg fortsatt var litt hoven, ville dem ikke bytte gips enda, men pga de sterke smertene jeg har hatt se siste dagene, ville dem allikevel ta av gipsen for å se hvordan foten så ut. Jeg gruet meg litt til å se foten igjen. Den ser ut som et fargekart!!
Fikk på ny gips, men det ble dem samme kjedelige som jeg allerede hadde. Men blir ny kontroll til mandagen, håper foten er mindre hoven da slik at jeg kan få plastgips.
Jeg hadde et område på foten som var rødt og varmt, og mistenkte at jeg hadde fått noe som heter rosen, en liten hudinfeksjon. CRP'en var litt høy, så har nå fått en skikkelig hestekur av penicillin. 2 gram 3 ganger om dagen i 2 uker.

Liker ikke disse :-/
Fikk også nye smertestillende.

Må også legge med et bilde av Mitzy som jeg tok på morran idag. Hun var veldig nysgjerrig på alt som stod på bordet. Plutselig hoppet hun opp, enda hun vet at det ikke er lov. Tullekatten!

Herlige Mitzy <3
Idag har jeg fått tatt meg en dusj, og gjett om det var deilig! Er ikke lett å bare ta en rask dusj nå om dagen :-/
Resten av dagen skal brukes forran pc'en og tv'en. Tenkte å legge ut litt flere cruise-bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar