Du er gjest nr:

tirsdag 5. mars 2013

Dag 4 med gips =/

Nå er det 4 dager siden jeg brakk foten, og må si jeg er møkk lei!
Det banker, stikker og klør inni foten, og er slitsomt å bare sitte rettopp og ned i sofaen :-/
Hver gang jeg prøver å gå litt rundt, banker der enda mer i foten. 
Heldigvis har jeg pinex forte, men prøver nå å gå over til vanlig pinex. 
Igår fikk jeg dusjet litt, og det var det kjempeprosjektet :-P Får jo ikke lov til å stå på foten i det hele tatt, så mått sitte i dusjen med den gipsa foten liggende utenfor. 
Og sånn kommer det til å være i maaange uker framover.
Begynner også å bli lei av å bare være innendørs. Hadde foten vært mindre vond, og veiene mindre glatte, kunne jeg beveget meg mer ut. Møkk!
Heldigvis får jeg besøk av Natalie senere idag, og Marte i morgen. Det gjør dagene litt bedre.
Dessuten er Martin verdens snilleste! Han lager matpakke til meg hver morgen og fikser saft på stuebordet til meg. 
Men synes det er kjipt å ikke kunne hjelpe han med noe som helst.

Mine nye venner som jeg ikke liker!

2 kommentarer:

  1. ååh, stakkars deg! Sender alle gode tanker til deg, og håper foten kommer seg fort! :-) Du får tenke positivt, og ta dag for dag, det er mitt beste tips til deg :-)

    sv: ååh, tusen takk skjønne deg! hihi, det kan jeg forstå, selv elsker jeg den veska :-D

    SvarSlett
  2. Høres kjipt ut! Håper du blir fort fin igjen! :)

    SvarSlett