Du er gjest nr:

onsdag 13. mars 2013

Støvel, Fargekart, Gips

Det har blitt onsdag, og 11 dager etter isdansen min. Siden siste innlegg har det gått både opp og ned. På søndag var det lite med smerter, og tenkte at det endelig gikk rett vei. Hurrra :-D
Klarte tiogmed å hjelpe litt smått til her hjemme. Lykke!
Og sov godt hele natten med lite smerter.  zzz!
På mandag var det tid for ny bruddkontroll. Ble to kontroller så tett pga smertene jeg har slitt med, og infeksjonsprøven som var litt høy.
Hoven og litt fargerik
Denne gangen ble støttegipsen byttet ut med denne:
Dette er en type støvel, også kalt Walker.  Denne kan tas av, og delbelastes når jeg går med krykker.
Kjempebra tenkte jeg, da blir det lettere å komme seg rundt overalt!
Jeg tok feil....
Denne støvelen var vond, Veldig vond! Og skikkelig ubehagelig å ha på når jeg hinket rundt på krykkene.
Igår ble det da en telefon til bruddkrotrollen på legevakta. Fikk beskjed om at det var vanlig at den var litt vond pga hudinfeksjonen. Greit, da gir jeg denne støvelen en sjanse til.

Idag ble det ny telefon. Ble da satt opp en kontrolltime til meg 1,5 time etter.
Jeg hadde allederede bestemt meg for å be om gips.
Legevakta mente jeg kunne prøve å justere støvelen litt, men sa jeg hadde prøvd det på alle måter uten bedring. Sa tydlig ifra at jeg ikke ville ha Walker'n i det hele tatt.
Gips det ble!
Dessverre hvit, men det overlever jeg.
Og det angrer jeg ikke på. Nå kan jeg ligge på sofaen helt uten smerter, og er kun hevelsen jeg merker noe til når jeg går.
Kjennes ikke som samme foten!!!
Så idag har jeg fått dusjet og nesten ryddet litt. Føles bra!

I morgen skal Natalie kjøre meg bort på senteret her. Tør ikke gå selv, det er speilblankt! Og jeg er ferdig med å danse på isen!
Til helgen skal jeg og Martin på kamp i Bergen. Årets første kamp :-D
På søndag blir det dåp for fadderbarnet mitt Julian.

Flere som skal på kamp i helgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar