Du er gjest nr:

søndag 19. februar 2012

På vei hjem etter en koselig helg

Nå sitter jeg på flyplassen Vigra i Ålesund., ikke den mest spennende flyplassen i verden gitt :-/ Men er gratis internett her, så kan ikke klage :-P Og selvfølgelig er flyet forsinket :-D :-/

Selvom det var hyggelig å besøke Victoria, skal det også vli deilig å komme seg hjem :-) Hjem til kjæresten og hjem til katten.

Kan jo summere litt hvordan helgen har vært. Jeg ble hentet på Moa på torsdag kveld, og så dro vi nesten rett hjem til Victoria. Hanne, venninnen til hennes var også med. Jeg har hørt så mye om henne, så var moro å endelig få treffe henne også =)
Jeg trodde Hanne bare skulle være der til fredag, men dem hadde visst bestemt seg for at hun skulle bli værenede hele helgen. Det var jo selvfølgelig koselig det, men synes det var litt synd jeg ikke fikk noe alenetid med Victoria. Det er jo et helt år siden jeg traff henne sist, sier litt om hvor sjeldent vi treffes. Men blir sikkert bare oss to neste gang :-)
Helgen ble brukt til litt shopping og litt filmtitting, lite søvn og mye skravling.

Helgen fikk dessverre en litt trist start. Jeg fikk vite at han jeg var sammen med for mange år siden (som bodde i Ålesund), ble drept i en bil-/drukningsulykke i juli i fjor. Jeg har ikke snakket med Omar på mange, mange år, men det var allikevel kjempetrist å få vite. Han var tross alt min aller første kjæreste, og vi var gode venner i flere perioder også.
Dette har naturligvis lagt en liten dempe på helgestemningen for meg, men har ikke latt dette gå utover Victoria eller Hanne.
Martin har vært god å ha! Han har trøstet meg i telefonen og latt meg være lei meg. Han synes selvfølgelig det er rart, men skjønner godt at jeg reagerer på det som har skjedd.
Gode kjæresten min!! Masse utrolig glad i deg <3

--Hvordan har helgen din vært?--

3 kommentarer:

  1. Jeg forstår godt at du gleder deg til å komme hjem :)
    Høres ut som du har hatt en koselig helg :)
    Joda, min helg har vært bra og jeg har jobbet og vært med Martin :)
    Har også gitt Mitzy litt kos, men hun gleder seg stoooort til å se deg nå :D

    SvarSlett
  2. omg .. ble helt satt ut.. veldig trist .. bra du har martin som er der for deg :-) sista

    SvarSlett
  3. Huff, så utrolig trist dette med Omar :( Ble satt ut jeg når jeg leste det. Men utrolig godt du har Martin, også har du jo venner som er der for deg! :) Jeg er jo her for deg <3

    Hørtes ut som om du hadde en ellers koselig helg da! :)

    SvarSlett