Du er gjest nr:

søndag 26. februar 2012

Søndag =)


Idag har det vært en skikkelig daffe-dag!
Våknet rundt 11.30 eller noe med et vondt hode :-/ Men gikk heldigvis over etterhvert.
Ellers har dagen blitt brukt til ski på TV og med en pc på fanget. Det liker vi :-D 
Har også ryddet kjøkkenet. Så vært litt effektiv :-P

Genseren på bildet visste jeg ikke at jeg hadde! Kan ikke huske når jeg kjøpte den. 
Den er egentlig litt mer turkis enn på bildet forresten ;-) 
Jeg fant også flere gensere jeg var sikker på at jeg hadde kastet for lenge siden. 
Kanskje på tide med en opprydning i skapet mitt?

Nå i kveld skal vi på middag hos farmoren til Martin, det blir koselig :-) 

- Hva er deres søndags-planer? -

1 kommentar:

  1. Jeg har vært hos Marte :)
    Så det var veldig koselig :)
    Hørtes ut som du hadde en kjempefin søndag og har kost deg :)

    SvarSlett