Du er gjest nr:

onsdag 29. februar 2012

TORO lapper/sveler

Da jeg var på butikken isted, fikk jeg veldig lyst til å lage noe godt. Noe som var både enkelt og godt på samme tid.
Jeg endete da opp med TORO sine lapper/sveler. Jeg har aldri laget det før, derfor blir det lagt under kategorien 'Jannicke lager noe nytt'


Røra er ferdig. Så enkelt!

Ser vel bra ut dette?

Alle lappene =)
Jeg har smakt sveler en gang, og det var på en eller annen ferge på Vestlandet. Den smakte salmiakk!! Heldigvis fant jeg ut idag hvordan sveler faktisk skal smake :-D

- Liker du sveler/lapper? -

ps. kommentar-boksen biter ikke ;-)

5 kommentarer:

  1. ååååh, det er helt fantastisk :D

    SvarSlett
  2. Sv: Ja, det er veldig kjipt :(
    Men vi får se, det er mulig jeg tar en liten prat med sjefen for å høre om det er en spesiell grunn for at hun har satt ned timene mine :)

    SvarSlett
  3. Ja, har smakt det og det er utrolig godt :D
    Fikk lyst til å lage det selv når jeg så disse bildene ;)

    SvarSlett
  4. Coldasstone.blogg.no4. mars 2012 kl. 20:43

    ah så kjempe godt ut :D

    SvarSlett