Du er gjest nr:

fredag 3. februar 2012

kosekveld

Igår hadde jeg besøk av Irene. Vi laget noe så kjedelig som pølser til middag, men det var fordi jeg hadde seinvakt så da var det ikke så mye igjen av kvelden. Etterhvert laget vi muffins. Blandet både lys og mørk deig ble blandet i formene. De ble kjempegode! Se all  pynten!!

Det var kjempekoselig å treffe Irene igjen. Er ikke så ofte vi finner på ting sammen, så er veldig koselig når vi først gjør det :-)



Nå er det snart helg :-D

-Hvilke planer har du for helgen?


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Det var en helt fantastisk koselig kveld :)
    Muffinsene ble jo kjempe fine, så syns vi var kjempe flinke jeg :)
    Jeg sparte ikke på pynten, det skulle være pynt nok på alle :)

    Jeg er helt enig med deg, det var kjempe koselig å være sammen og det er alt for sjeldent vi er sammen :)
    Men det skal vi få gjort noe med :)

    Gleder meg masse til neste gang :D

    SvarSlett