Du er gjest nr:

tirsdag 31. januar 2012

Gresk moussaka

Som nevnt i et tidligere innlegg, har jeg begynt med noe jeg kaller: Jannicke lager ting hun egentlig ikke kan
Dagens rett ble Toro sin gresk moussaka:

Musikk må man ha til matlagingen. Da er WIMP god å ha

kjøttdeigen med sausen er klar

poteter med saus lages 
Mangler bare osten nå

Ser ikke så verst ut igrunn
Jeg har kun smakt moussaka på Rhodos i Hellas. Smaken var ikke helt det samme, men den var allikevel veeeldig god :-D

Har du forslag på matretter eller desserter jeg kan prøve å lage?

2 kommentarer:

  1. Hei hei, tusen takk for kommentar på innlegget mitt :-)

    Spør du meg så ser det da absolutt ut som du kan, for dette så kjempegodt ut!:-)

    SV:
    Neida, det er jo et spørsmål om hvor mye penger man skal bruke på merkesko til barn, men de er skjønne da, og jeg synes det er stilig at designerne legger like mye i kolleksjonene til barn som til voksne. Og så får det være opp til hver enkelt hva man vil og har mulighet til å bruke av penger :-)

    Ønsker deg en super dag!

    SvarSlett
  2. Så flink du er :)
    Var det jeg visste snuppa at du klarer å lage mat du :)
    Jeg må si jeg blir inspirert av deg til og lage mer mat :)
    Jeg har som nyttårsforsett å lage meg mer middag, men enn så lenge er jeg ikke så veldig flink med det forsettet :P

    SvarSlett