Du er gjest nr:

onsdag 11. januar 2012

Vil ikke, vil ikke!

Sitter nå hos tannlegen og venter på at klokka skal bli 15. Da blir jeg ropt inn for å få operert ut den siste visdomstanna. Gjett om jeg gleder meg til å det gjort!

Gleder meg ikke til dem skal dra det ut. Det er så utrolig ubehagelig!

Har tatt meg en sykedag fra jobben i morgen. Vet av erfaring at det gjør vondt i flere dager :-/

Tenkte jeg da kanskje skulle fått lagt ut flere Egyptbilder her. Bildene fra helgen har jeg jo også lovet å legge ut :-)


Bildet over er av penicillin'en jeg måtte ta en time før inngrepet. Og jeg som er så veldig glad i å ta store piller :-/ Men dem gikk ned ;-)


Published with Blogger-droid v2.0.3

1 kommentar:

  1. Håper at det gikk bra :)
    Endelig godt at du er ferdig nå :)

    SvarSlett