Du er gjest nr:

torsdag 19. januar 2012

Pakke fra Buzzador!

I romjula ble jeg medlem av Buzzador. Som Buzzer får jeg muligheten til å teste ut diverse produkter og tjenester gratis. Jeg Buzzer ved å fortelle venner om produktet, deretter sender jeg rapporter.

Idag fikk jeg min aller første pakke, det er en kampanje for tyggis Extra.



5 sånne med ca 300 småpakker i hver
Disse pakkene skal plasseres på pauserommet på jobben. Jeg er spent på hva mine kollegaer synes ;-)

Vil du også bli buzzer?
Trykk her og oppgi brukernavnet jannicke87 når du registrer deg, da får jeg poeng ;-)



1 kommentar:

  1. Spennende :)
    For lenge siden så var jeg Buzzer, men så ble det til at jeg sletta alt, men nå er det igjen :P
    Var du som gjorde at jeg kom på tanken da jeg så du skrev det på facebook :P

    SvarSlett