Du er gjest nr:

onsdag 18. januar 2012

Onsdag

Idag er det, som dere vet, onsdag, og halvveis i uka =)
Snart helg igjen :-D La oss håpe den blir bedre enn forrige ;-) Jeg er ihvertfall på bedringens vei. Får i meg mer mat og er nesten ikke hoven lenger =) Nå er jeg bare lysegrønn der jeg var skikkelig blå. Kjempelekkert :-D
Det har begynt å snø masse nå, og det liker jeg!! Elsker snø! Håper bare den holder seg til jeg kommer tilbake på jobb. Er jo på jobben jeg har glede av denne snøen. Forrige onsdag, før jeg tok tanna, var vi på aketur med barna i barnehagen, og det var kjempemoro!! Det gikk ganske fort, og enda fortere når man hadde noen barn på fanget.
Se all denne fine nysnøen! Man ser dessverre ikke at det også detter masse snø fra himmelen.


Nå venter jeg bare på at Martin skal komme hjem, for da skal vi ned til byn en tur. Han skal bytte noen julegaver, og jeg skal bruke masse penger ;-)
Jeg har nemelig lenge siklet på ny pc. Min funker veldig dårlig, og fungerer kun hvis den er koblet til strøm. Ikke veldig praktisk egentlig :-/
Så jeg har bestemt meg for å kjøpe en MAC Air. Den er så liten og søt <3 Lurer på om den kanskje blir litt for liten, men skal ikke gjøre så mye avansert med den. Det blir kun surfing og skriving.

Er den ikke søt?

4 kommentarer:

  1. Jaaa, digg med snø! :-)

    Sv: jaaa, det syns jeg du bør gjøre..

    SvarSlett
  2. Den er kjempe søt :D
    Må si jeg er litt glad for at snøen har kommet, selv om jeg dessverre får lite bruk for den siden jeg jobber inne :)
    Så du er heldig som kan være ute i snøen med barna :)

    SvarSlett
  3. Er så koslig med snø :D
    Og det er en fryd å være ute i barnehagen når det er sånn ute :D

    Ikke bare litt misunnerlig ;)
    Jeg vil og ha mac :P hehe

    SvarSlett
  4. Her er det masse snø. Jeg vil også ha mac, men det får vente til jeg er ferdig med studiene.

    SV: Det er mange mennesker i London. I fjor var jeg i Oxfort Street, og da holdt jeg på å bli gal. Mennesker overalt.
    Jeg skal til Sharm El Sheikh. Får ikke håpe det er altfor varmt.

    SvarSlett