Du er gjest nr:

søndag 22. januar 2012

En litt effektiv uke

Som mange vet, er jeg veldig glad i å skrive brev.Jeg har brevvenner både oppi nord, på Vestlandet og noen rundt Oslo. Jeg elsker å få personlige brev i postkassa :-D De er gjerne pyntet med fine klistremerker og skrevet på fint brevpapir. Er det rart man fortsatt skriver brev på gamlemåten ;-) Bare synd frimerkene har begynt å bli så sinnsykt dyre :-/ Men Kjøpte en rull med 100 stykker for litt over et år siden, har den enda ;-)

Iløpet av denne uka har jeg fått skrevet 4 brev, og kan si jeg er fornøyd med meg selv. Jeg har vært utrolig treg i det siste, så var på tide gitt.

Litt kjedelige konvolutter da...

Satser på å få skrevet et til i morgen. Så da kan jeg igjen snart begynne å glede meg til nye brev i postkassa :-D

Er det flere som skriver brev?

3 kommentarer:

  1. Så flink du har vært! Gleder meg til å få brev av deg! (Som alltid.) Gleder meg og til besøk av deg i februar. Det blir kjekt! ;O)

    SvarSlett
  2. Ja, da har du vært effektiv. Nei, jeg skriver alt for sjelden brev.Burde vært flinkere. Siden det er utrolig koselig å både skrive å motta. Det blir liksom mer personlig da, enn når man skriver mail og andre elektroniske verktøy.
    Så stå på!

    Sv: Veit at du er skeptisk det, men du burde smake. Det er utrolig godt faktisk.

    SvarSlett
  3. Så spennende og gøy at du skriver brev :D

    SvarSlett