Du er gjest nr:

søndag 15. januar 2012

Endelig i bedre form =)

I de siste dagene har formen vært elendig! Jeg fjernet jo den siste visdomstanna på onsdag, og vært slapp siden :-/ Jeg er fortsatt hoven i ansiktet, og mer enn normalt. Så på dagen igår ble det en tur til legevakta for å høre om den dårlige formen hadde noe med tanna å gjøre.
Legen jeg var inne hos kunne jo ikke så mye om tenner, men han antok at det er en infeksjon der tanna var. Hurra :-/ Jeg fikk resept på pennicillin og beskjed om å få en tannlege til å se på meg. Akkurat det jeg liker å gjøre på lørdager!!
Så da kjørte Martin meg ned på tannlegevakta, men der var det stengt. Så da ble det ned på apoteket, så rett hjem for å slappe av!
Og jeg som er så glad i piller!!!
Imens jeg satt helt utsitt forran TVén, laget Martin mat til oss:
Ser det ikke godt ut?
Idag er formen litt bedre, og jeg er litt mindre hoven ved øyet, og godt er det. I morgen blir det en tur til fastlegen for å skaffe sykemelding. Håper jeg får det ut uka.

5 kommentarer:

  1. Så bra at du er i bedre form :)
    Uff, syns virkelig synd på deg som har så vondt :(
    Hvis du blir sykemeldt så kommer jeg gjerne bort til deg og holder deg med selskap på dagen :)

    God Bedring :)

    SvarSlett
  2. åååh, så fin bloggen din har blitt nå med det nye bildet av deg :D
    Fine farger i bakgrunnen også :D

    SvarSlett
  3. Sv: Jo, takk for det du :)
    Har absolutt hatt en fin kveld :)
    Så skal ikke klage :)
    Takk for at du syns jeg fortjener det :)

    Jaaa, men kan gjerne komme innom deg en dag :)
    Jeg har fri i morgen(tirsdag), onsdag og torsdag starter jeg ikke før 14, så får nesten bestemme du når du vil ha besøk :)
    Men kan godt komme innom deg i morgen hvis du har litt tid, for jeg har fri :D

    SvarSlett
  4. Sv: Jeg skjønner at du ikke orker noe besøk siden du ikke er helt i form :(
    Men jeg kan godt komme innom deg 2-3 timer før jeg skal på jobben på onsdag :)

    SvarSlett
  5. Sv: På Wordfeud kaller jeg meg Irris89 :)

    SvarSlett