Du er gjest nr:

tirsdag 10. januar 2012

God morgen =)

Uff, det var virkelig tøft å stå opp idag! Det var liksom så veldig kaldt utenfor dyna :-/

Siden jeg skulle ta t-banen idag, hadde jeg ikke tid til å slumre så altfor mange ganger. Bilen har nemlig fått lov til å være hjemme idag. Kjørte for første gang på nysnø alene igår, noe som var ekkelt! Sinnsykt glatt og mye kø! Hadde flere ganger veldig lyst til å bare sette fra meg bilen og be Martin hente meg.

Men både jeg og bilen kom oss hele hjem :-)


Senere idag skal jeg treffe Tina, noe som blir veldig koselig :-) Det er så sjeldent vi treffes bare oss to.


Hva synes du om lue-skjerfet på bildet? Fikk den til jul av foreldrene til Martin. De kjøpte den da de var i Tallin i sommer.

Den er varm nok ihvertfall, det merket jeg idag!


Published with Blogger-droid v2.0.3

4 kommentarer:

  1. Hørtes ut som om du får en kjekk kveld. Venninnekvelder er et must av og til. Håper du storkoser deg. ;O)

    SvarSlett
  2. Den var utrolig fin i hvert fall :D

    SvarSlett
  3. Den lua var drit rååå :-)

    SvarSlett
  4. Lua var velidg kledelig :D

    SvarSlett