Du er gjest nr:

søndag 22. januar 2012

Bilder fra jentekveld

Endelkig har jeg fått lagt ut bildene fra jentekvelden til meg, Tina og Marte =) Jeg har vært litt treg kan man si :-P

Vi startet kvelden med Thalandsk mat på Yaya´s ved Majorstua:


Jentene mine =)

Maten min
Hmmm, hva vil vi ha til dessert tro?
Desserten. Kokos sorbet med frukt-vårrull

Marte

Goood drink med fin blomst i =)

 Vi gikk etterhvert på Underbar på Aker Brygge, men der ble det visst ikke tatt noen bilder. Hehe
Etterhvert bestemte vi oss for å finne et annet sted, og det ble selvfølgelig tatt noen bilder ute også:

Et av de fineste bildene som er tatt av meg og Tina 
Ikke fult så fint :-P


Marte er i godt humør!

Statue-Marte

Marte og meg

Statue-Tina
Vi endte til slutt på Dr. Jekylls, og det ble selvfølgelig tatt endel bilder der også:





Hva prøver du å si Tina?

3 kommentarer:

  1. Det var en velig koslig kveld :D

    SvarSlett
  2. Hmmm.. Hva var det jeg prøvde å si da. Den som veit det får en medalje..
    Det var en utrolig kos kveld!

    SvarSlett
  3. Sv: Kanskje :P
    Men så vet jeg nå at jeg har historie og naturfagen igjen, og så har jeg studiekompetanse ;)
    Så det veier ganske mye egentlig :)
    Selvom studier ikke er like morsomt hele tiden :p
    Så har jeg et mål å jobbe mot, som jeg har lyst til å klare :)

    SvarSlett