Du er gjest nr:

torsdag 5. januar 2012

Idag har jeg hoppet i det!

Jeg har lenge gruet meg til å kjøre bil på glatt føre. Altså, jeg har jo gjort det før, men det var i fjor med kjørelærer, aldri alene. Så idag har jeg endelig kjørt på is! Det gikk overraskende bra på vei til jobb, men det var fordi jeg kjørte forsiktig. Har selv sett hvor lite som skal til før det kan skje noe! Jeg kjørte like forsiktig da jeg skulle hjem igjen, men ga var det flere biler på veien, så måtte være mer oppmerksom. Fant ut hvor glatt det var da jeg måtte bremse brått for å slippe fram en bil som ikke hadde tid til å vente til jeg hadde kjørt. Ironisk nok, så var det en sånn redningsbil :-P Var flere jeg nesten måtte bråbremse for. Hvorfor er ikke folk mer forsiktige når det er dritglatt på veiene? Jaja, jeg kom meg ihvertfall hel hjem. Bilen også forresten :-P Så vet nå at det er trygt å kjøre på litt glatt føre :-) men er alltid redd for å kræsje. Det kan skje så fort!


Slenger med et bilde av meg som ble tatt i Praha av Natalie i sommer :-)


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Det kan jeg tro at var litt spennende :)
    Men det var bra at det gikk fint :)
    Syns du er flink jeg :D

    SvarSlett
  2. Jeg tørr ikke å kjøre når det er glatt ute! Har kjørt meg fast et par ganger før, og nå har jeg fått skrekken for det. Så i vinter så er det t-banen som gjelder for meg!

    SvarSlett