Du er gjest nr:

mandag 5. mars 2012

Ting jeg nesten ønsker meg!

Tenk å slippe å slå på lyset når man går på do om natten!

Synes dette var stilig!

Morsom mat smaker jo mye bedre enn kjedelig mat!

Tør du drikke med slike isbiter?

Kopp med kake-lomme :-D

Sant, sant

Twister trenger ikke ta stor plass

Søt eller?

Bare så synd jeg ikke liker egg..

Sånn skulle jeg hatt, jeg som elsker bobleplast! En ny boble hver dag ;-)

Når du ikke får opp flaska, er det på tide å gå hjem

Pusle-pepperkaker!
Ninja-pepperkaker

Kul hai?


Like, like, dislike, like. Ja, sånn vil jeg ha :-D

Fin for lesehester som meg ;-)


Med en sånn en blir det moro å gå ut i regnet


Holder det med en bok? :-P

Får ikke lov av Martin :-( Synes den var søt jeg!



Hva slags bart vil du ha idag da?

Tenk å kunne lage kule trylledrikker a!!

Heller halvfult enn halvtomt

Skulle ønske jeg kunne ha hull i ørene!

Tingene har jeg funnet HER

4 kommentarer:

  1. Det må jeg virkelig si :)
    Der var det utrolig mye fint og ikke minst morsomt :)
    Den der låsen på vinflaska er midt i blinken for meg altså :P haha...

    SvarSlett
  2. hahaha.. her var det mye bra gitt! :-)

    SvarSlett
  3. Likte den med flasken ;) Gøye bilder!

    SvarSlett
  4. Ganske mye her jeg kunne tenkt meg sjøl hvertfall :D

    SvarSlett