Du er gjest nr:

onsdag 21. mars 2012

Søndagskos i Aurskog

På søndag tok vioss en liten tur til Aurskog for Martin skulle bytte ut endel ledninger i hytta. Siden Mitzy trives så godt der, tok vi henne like gjerne med oss. Er så rart å se henne der hun blir liksom en helt annen katt - på en positiv måte. Fanger mus, jakter på flygende ting - også Fresbee, og slapper av enten i senga, ute i sola eller under skulet.

Det ble selvfølgeig tatt noen bilder:
Skal jeg komme fram tro?

Skal, skal ikke...

Her så det ikke så ille ut ;-)

Liker ikke at gresset er så vått :-/


Når jeg først er her, må jeg utforske!

Har det skjedd noe nytt her siden jeg var her i høst?
Bare elsker at Mitzy er så nysgjerrig! Bare synd hun ikke alltid er så veldig tøff av seg :-P
Gleder meg til vi skal dit i påsken igjen. Mitzy skal selvfølgelig få være med da også ;-)

- Flere som tar med dyra sine på ferie? -

1 kommentar:

  1. Så fantastiske bilder :)
    Skjønner at Mitzy trives der, så det blir nok bra at dere skal tilbake dit i påsken :)

    SvarSlett