Du er gjest nr:

onsdag 21. mars 2012

Jannicke + Martin

På mandag hadde jeg og martin 5 års dag. Tenk, 5 år!!! Det er leeenge det! Og lenger skal det bli :-D
Vi valgte å gå ut og spise på Big horn Steakhaus på søndag. Der ble det både forrett, hovedrett og dessert. Det var en utrolig koselig dag!
På mandag ble det gaveutdeling :-)

Av meg fikk Martin dette:
En boxer
En stilig hettejakke
Bildene ble hentet fra Moods of Norway sine sider ettersom Martin har begynt å bruke genseren allerede ;-)

Blir ikke denne fin på veggen eller?
Denne rakk jeg akkurat å gjøre ferdig på lørdag før han kom hjem fra skolen. Det er en blanding av bådenye og gamle bilder av oss. Fikk til og med tatt med to bilder av Mitzy <3


Spent på hva jeg fikk av Martin?
Kanskje dette bildet kan gi et lite hint?


Nei, jeg har ikke fått en Paris-tur, men billetter til Paris!!! Er ikke jeg heldig? Har aldri vært der jeg, så gleder meg veldig! Så snart skal jeg kjøpe meg en Paris-bok. Reiser ikke før i sommer, men jeg liker å glede meg lenge :-P Vi skal være der mandag til fredag, så kom gjerne med tips om hva vi bør se der ;-)

2 kommentarer:

  1. HVA??? Paristur?? SÅ sjalu! Kan jeg bli med? pliiis (a) haha

    SvarSlett
  2. Det er helt fantastisk at dere har vært sammen i 5 år :)
    Men så er dere fantastiske sammen :)
    Jeg er veldig glad i dere begge og dere er herlige :)

    Fin gave som du ga til Martin og en fantastisk gave som du fikk av Martin :) Du er virkelig heldig :D

    SvarSlett