Du er gjest nr:

onsdag 28. mars 2012

Bestilt tur til Tyrkia!

Jeg og Martin har en liten stund snakket om å dra til syden til sommeren, og valget falt etterhvert på Tyrkia. Nærmere bestemt Side ved Antalya.
På søndag fikk vi endelig bestilt tur. Det blir en uke, akkurat passe lengde sånn ettersom vi også skal til Paris og Bergen også iløpet av ferien
Jeg har aldri vært i Tyrkia før, så gleder meg veldig til vi reiser!
Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder av hotellet vi skal bo på ;-)


Ca sånn ser rommet vi skal ha 

Bassengområdet



Hoteltet vi skal bo på virker veldig fint. Det ble nettopp pusset opp, og ser veldig moderne ut!
Man kan få lukuriøse spa-behandlinger som  massasje, manikyr, anskitsbehandlinger og mye mer, og det er kort vei til stranda.

- Vært i Tyrkia før? -

6 kommentarer:

  1. Nope aldri vært i Tyrkia, men ble frarådet å reise dit av ei venninne som er derfra. Hun sier det er plagsomt å være der, selv for henne som er halvt Tyskisk. Frister lite... Selvom det ser fint ut... :)

    Men god tur og kos dere masse ;)

    SvarSlett
  2. Å, gled deg! Tyrkia er kjempe fint. Var der selv i august, nærmere bestemt på hotellet Long Beach ved Antalya. Solnedgangen der her helt magisk, men du må forte deg om du skal ta bilde av den, for den forsvinner veldig fort.. Var også litt i Side, dit du skal, og det er ganske flott der også. Gled deg, og husk solkrem ;)

    SvarSlett
  3. åååh,så fantastisk fint ut :)
    Det blir nok en fantastisk fin tur :)
    Jeg har aldri vært i Tyrkia før :)

    SvarSlett
  4. Gled deg snuppa! :D Selv har jeg vel vært der 10-12 ganger, husker ikke helt sånn ca. Men jeg elskeeer det! :D

    SvarSlett
  5. Det så utrolig fint ut :D
    Ble ikke litt misunnerlig nå nei, neida :P
    Der tror jeg dere kommer til å få det fint ;)
    Vært der en gang, likte meg godt ;)

    SvarSlett
  6. Så utrolig flott! :D
    Yes har vært der 2 ganger i Alanya, skulle ønske vi dro til syden iår også, mren får ta det igjen neste år :D

    SvarSlett