Du er gjest nr:

tirsdag 13. mars 2012

God morgen =)

Idag har jeg hatt muligheten til å sove litt lenger, og det har egentlig vært ganske deilig :-) Bruke morgenen på å se litt på tv, høre på musikk og spise en god frokost. Er ikke ofte jeg er så opplagt og har så god tid! Hater å stå opp tidlig!


I skrivende stund sitter jeg på t-banen på vei til tannlegen. Det nærmer seg operasjon, så er litt som skal gjøres i forbindelse med det. Idag skal det visst bli tatt både bilder og avtrykk. Hurra. Er så glad i å få den guffa i munn :-/


Så heldig som jeg er, skal jeg til samme tannlege i morgen også. Da skal vi visst sette på noen kroker som kirurgene trenger under operasjonen. Håper ikke disse krokene er ubehagelige..


Ha en fin tirsdag :-D


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

  1. Håper det gikk bra i dag :)
    Lykke til i morgen ;)

    SvarSlett
  2. Sv: Du skal være evig glad for at du ikke er syk :)
    Det er sinnsykt kjedelig og det verste er når legen sier at det er ingenting som hjelper enn å holde seg i ro og at det må gå over av seg selv :(

    Ja, der er jeg enig med deg :) Bedre sent enn aldri med overføring av bilder, så det blir bra :)

    SvarSlett