Du er gjest nr:

mandag 12. mars 2012

NY UKE, NY FARGE

Da jeg var i byn forrige helg, kjøpte jeg meg endelig hårfarge. Men hele uka har boksen blitt liggende i posen sin oppi en annen pose. Endelig fikk jeg tid til å finne den fram :-D
Bruker da denne fargen
Dette er den jeg foretrekker å bruke, klarer da å farge håret det selv. Blir ikke 100% jevnt, men jevnt nok til at jeg tørå gå ut av døra ;-) Før pleide mamma å gjøre det for meg, men nå sliter hun med vonde armer. Og lillesøster tør jeg ikke helt å stole på. Ikke vondt ment Natalie ;-)

FØR


Lekker?

Tok ansiktsmaske samtidig - deilig ;-)
Vet ikke om masken hadde gått ut på dato, har mange av dem og glemmer å bruke dem. Men det finner jeg ut i morgen om jeg har hud eller ikke i ansiktet :-P

Har dere forresten tenkt på at hårfarge er ganske sterkt?
Da jeg farget håret for noen måneder siden, klarte jeg å sølefarge på vasken på badet, og glemte å tørke det bort med en gang. Måtte bruke både JIF skurekrem og stålull for å få det bort. Og dette putter vi frivillig i håret. Sprøtt?

 Det ferdige resultatet:
Litt mørkere enn det var gitt, men er fornøyd :-D

- Hva synes du? -
- Kler jeg rød-brunt hår? -

5 kommentarer:

  1. Fargen så utrolig bra ut, gleder meg til å se det i virkeligheten.

    sv; tusen takk snuppa. Håper på det beste! :-)

    SvarSlett
  2. Flott atte :)

    Du får komme å vise deg fram en dag :)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  3. Så fin du ble snuppa :D
    Kledde den godt :D

    SvarSlett