Du er gjest nr:

tirsdag 12. februar 2013

Home sweet home..

Tidlig i går kom vi flyvende til Oslo fra Dubai etter en mellomlanding i Zurich.
Uka har gått gått så altfor fort, og må si jeg savner varmen allerede!
Tenkte jeg skulle skrive et kort innlegg om hvordan min uke har vært. Det blir lite bilder, for jeg har ikke sortert dem enda. Men jeg lover, det kommer MASSE bilder!

Dag 1:
  • Tidlig avreise fra Gardermoen til Zurich, deretter videre til Dubai i et litt større fly
  • Ankomst til hotellet

Dag 2:
  • Buss-sigthsing i Dubai 
  • Innsjekking på Serenade of the seas
  • Bli kjent med båten

Dag 3:
  • Ankomst Fujariah
  • Jeep-safari i ørken, sinnsykt morsomt!
  • Formell kveld på båten

Dag 4:
  • Ankomst Muscat i Oman
  • Tur til Stormoskeen og museum
  • Arabian night. Kledd i hvitt eller arabisk dish dash med god mat og bra stemnig!
Dag 5:
  • Tid på egenhånd i Muscat. Ble en liten tur i land for å titte.
  • Masse sol <3
Dag 6:
  • Ute på havet. Dessverre overskyet og endel vind.
  • Grilling på soldekket
Dag 7:
  • Ankomst Abu Dhabi
  • Museumsbesøk
  • Besøk i en av verdens største morskeer
  • Tur til Ferrrari World
  • Shopping
  • Formell kveld
Dag 8:
  • Ankomst Dubai, siste dag på skipet
  • Tur til Verdens største bygning: Burj Khalifa
  • Opp til 124. etasje i Burj Khalifa
  • Shopping på verdens største kjøpesenter: Dubai Mall
  • Siste tur: Til flyplassen
Dag 9:
  • En litt humpete flytur hjem midt på natten
  • Ankomst Gardermoen tidlig, tidlig!
Det kommer som sagt flere bilder og mer detaljerte innlegg når ale bildene er sortert og lagt inn på Mac'en. Gleder meg til å dele det med dere :-D

1 kommentar: