Du er gjest nr:

søndag 17. februar 2013

New in: Litt forskjellig

I går var jeg i byn med Marte, og der ble det selvfølgelig litt shopping, men kun ting jeg nesten trengte.
Da jeg var på cruise-tur, fikk jeg neglene fikset med 2-ukers shellakk, og har nå fått skikkelig sansen for neglelakk. Helt tilfeldig på Vita fant jeg dette Starter kitet:
Nå kan jeg få fine negler hjemme også
Ta-vekk-neglalakk-ting og rosa neglelakk
 Panduro er farlig! 
Heldigvis klarte jeg å gå ut derifra med kun et scrapbookalbum.
Inn i dette skal cruise-bilder. Gleder meg :-D
Trengte også ny concealer og pudder
Strikkegenser fra Cubus
Etter litt shopping, ble det en pause på Wayne's Coffee
Lunsj <3

Marte :-D
Jeg har også kjøpt meg langrennski-pakke. 
Nå kan jeg endelig benytte meg av østmarka på vinteren også!

Hva synes dere om innkjøpene mine?

1 kommentar:

  1. masse fint du har kjøpt deg :)
    Ski er noe jeg å vil ha, men gidder ikke gå på ski alene, så da uteblir det... hehe...

    SvarSlett