Du er gjest nr:

onsdag 20. februar 2013

Jeg har testet SensatioNail!

Helt siden jeg fikkneglene mine lakket på cruise-turen, har jeg hatt veldig lyst til å skaffe meg hjemme-sett, og fikse det selv. På lørdag var jeg i byn med Marte, og da fant jeg akkurat et slikt sett jeg var på jakt etter. HURRA!

Nå var den forrige lakken begynt å bli stygg, så idag ble den fjernet, og har nå testet SensatioNail som fåes kjøpt på Vita:
Alt er satt fram:
Farge, primer, fil, base & top coat, cleanser, led-lampe og bruksanvisning
Test-neglen
Herding av første hånda
Første hånda ferdig:
Lekkert!
Det var litt vanskeligere å lakke med venstre hånda, men det gikk bra.

Jeg var litt rett fargen skulle bli for mørk, men er veldig, veldig fornøyd!
Det er lenge siden jeg har lakkert neglende, så ble veldig fornøyd med resultetet :-D
Og det beste er at det skal holde i 2 uker!

Har du prøvd SensatioNail?
Hva synes du om mine 'nye' negler?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar