Du er gjest nr:

fredag 29. juli 2011

Av alle steder...

Av alle steder, var det i Praha jeg måtte få min første snike-bot! Jeg pleier ikke snike, og det var heller ikke meningen idag. Jeg var faktisk sikker på at billetten varte i 60 minutter sånn som hjemme. Men neida, gikk ut etter 30 minutter den. Da ble det en bot på 700 Kc, noe som tilsvarer litt over 200 norske kr.
Det er ikke dyrt, men kjipt. Litt komisk også :-P

Dette ble skrevet igår, men ville ikke legges ut, på prøver igjen nå ;-) Det kommer etterhvert bilder og annet fra Praha også :-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. skikkeli komisk og da.. minner meg om vilnius faktisk.. det var faktisk kontroll den ene dagen vi var der og da var det ei som ble tatt, det ble skikkelig krangel fordi dama nektet å betale...

    SvarSlett