Du er gjest nr:

lørdag 9. juli 2011

Må bare teste!

Igår hentet Martin vår nye IPad. Jeg måtte jo teste ut hvordan den er å skrive blogg-innlegg med, og det går overraskende lett. Det tar selvfølgelig litt tid. Jeg fant forresten ut at den retter ordene jeg skriver feil. Hvor genialt er ikke det? Bilder blir litt vanskelig å legge inn vil jeg tro?

Jeg må si jeg liker vårt nye leketøy! Vi har allerede lastet ned litt programmer, og selvfølgelig smurfe-spillet :-D Jeg har blitt litt sånn småhekta på det.

Jeg falt forresten ikke app til blogspot på app-store... Er det noen som vet om det fines? Og helst en som er gratis eller ikke sånn altfor dyr...

Vel, jeg får gå ned i kjelleren og finne kofferten min sånn at jeg kan begynne å pakke litt. Tenkte å blogge litt senere idag også.

1 kommentar:

  1. appen til blogger på app store heter blogger + der kan du legge inn bloggen din på blogger. :) hadde selv problemer i starten med å finne bloggspot appen på app store

    SvarSlett