Du er gjest nr:

onsdag 13. juli 2011

En liten hilsen fra Rhodos!

Naa befinner jeg meg, som dere sikkert har faatt med dere, paa fantastiske Rhodos! Nyter varmen!
Om jeg har faatt farge? Jada, er rod som en hummer...Solkrem er oppskrytt! Eller brukte solkrem, men ikke ofte nok. Og det faar jeg igjen for naa jah! Dessuten har jeg vaert litt smaadaarlig, men saant maa man regne med. Litt uvant med over 30 grader naar man er vant til de norske temperaturene som saa vidt er over 20-tallet. Hehe

Det er utrolig koselig aa vaere paa ferie med Marte :-D Vi er som regel enige om det meste. Ingenting er bedre enn det. Satser paa at det blir flere turer etterhvert ogsaa :-D

Hotellet? Tja, kunne skrevet et helt innlegg om det, men liker ikke negative innlegg :-P
Hele gjengen som jobber her burde tatt et smile-kurs eller tre! Tidligere idag spurte jeg om aa faa skiftet paa senga fordi jeg hadde solt noe paa den. Skulle nesten tro det var verdens undergang at noen spurte om det! Ble gjort da, men med sure miner. Saa service-stilte er dem ikke paa dette hotellet!

Men saann utenom det, har vi det ganske saa bra her ;-) I morgen blir det nok shopping i Gamlebyen og rundt i gatene i ny-byen. Er jo billig her :-D

Gleder meg til aa legge ut bilder :-D

~Mange sommerklemmer~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar