Du er gjest nr:

fredag 15. juli 2011

Et nytt innlegg fra Rhodos =)

Jeg maa bare si at jeg fortsatt storkoser meg her paa Rhodos!
Vaeret er fantastisk! Midt paa dagen er det litt vel varmt, og da er det kjipt jeg ikke kan bade pga solbrentheten. Jeg er heldigvis ikke veldig rod lenger, saa i morgen blir det stranda! Da er det jo den siste dagen vaar her :-(
Men vi har hatt det utrolig fint her, og sett masse. Idag tok vi saann se-under-vannet baat. Vi saa ikke mange fargerike fisk, dessverre, men det var allikevel interessant. Vi har ogsaa gaatt masse rundt i alle slags merkelige gater for aa finne et villa-omraade. Fant gata, men ingen villaer :-(

Shopping har det bare blitt litt av. Jeg finner liksom ikke saa mye jeg har lyst paa, kun smaa-ting.
Jeg satser paa at det blir mer shopping naar jeg og lillesoster reiser til Praha om litt over 1 uke :-D

Vi har jo selvfolgelig ogsaa sjekket ut Bar-gata her. Den er full av folk om kveldene, nesten litt for mange folk etter min mening :-P
Vi har forresten Bar-gata som nabo, og den holder Marte vaaken om kveldene fordi vi ikke kan ha kald luft paa om nettene. Vaske-folka tok pleddene vaare!! Tror ikke dem liker oss :-P

I kveld skal vi teste ut en restaurant vi fant tidligere idag. Den har saann skikkelig ''Pitaten of the Carribean''-tema. Med skute og levende papegoyer. Saa ut som maten der ogsaa var god.

~Jannicke~

1 kommentar: