Du er gjest nr:

søndag 3. juli 2011

Oladilt med Marte =)

Idag har jeg gått Oladilt i Østmarka sammen med Marte. Jeg har ikke gjort det siden orienteringsdagene på ungdomskolen, og jeg må si jeg syntes det var morsomt :-D Vi kommer garantert til å gjøre dett flere ganger =)
Vi brukte 2,5 time på å finne alle 5 postene, og da var jeg ''små''sliten i føttene! Dem er virkelig ikke vant til å gå i skogen! Tror jeg etterhvert skal skaffe meg ordentlige tursko. Kjekt å ha, er det ikke?

Og som vanlig, tok jeg noen bilder. Det er morsommere å blogge med bilder :-D

Vi fant blåbær! Marte prøvesmaker

post nr 1

Ja, jeg ser rar ut!!!

Marte stempler i blokka

Post nr 5

Sliten etter å ha gått 2,5 time i strekk!!
Idag er det 1 uker til jeg og Marte reiser til Rhodos, og jeg gleder meg :-D
Men jeg gleder meg mer til å se kjæresten min igjen. Han kommer hjem på torsdag. Det skal seriøst bli godt å få han hjem! Savner han utrolig mye. Det er så tomt her uten han :-(
Idag har han vært borte i 2 uker, men jeg må si jeg har klart meg overraskende bra. Laget meg god mat og greier. Dessuten har jeg passet på å holde meg opptatt mye av tiden slik at ukene skulle gå fort. 

1 kommentar:

  1. Så fine bilder :)
    Ser utrolig kult ut altså :)
    Kanskje jeg skal prøve å få slengt meg på en gang :)

    SvarSlett