Du er gjest nr:

søndag 3. juli 2011

Sommerlatter med Linn =)

På fredag var jeg ute med Linn. Jeg treffer henne ikke så ofte, så det var utrolig koselig!
Vi startet kvelden med god mat og dessert på TGI Friday's før vi fortsatte videre til Latter. Lisa Tønne, Tommy Steine, Jonas Kinge Bergland og Cecilie Steinmann Neess var kveldens underholdere. Jeg fikk trimmet magemusklene bra, de var veldig morsomme :-D

Senere på kvelden gikk vi på et et sted som heter Il Barbera på Aker Brygge. Ikke helt stedet for meg, men det var helt grgeit der. Der traff jeg ei god venninne av meg. Jeg har ikke sett henne siden februar i fjor. Gjett om det var koselig å se Sarah igjen :-D

Linn på Friday's

Vi delte en sånn Oreo Madness til dessert. Spiste for mye!

Kul vegg :-D

Utenfor Latter


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar